نوشته شده توسط : worldmarketing

با پیشرفت سریع فناوری ، در دوره بازاریابی کوتاه مدت تغییرات بسیاری در صحنه بازاریابی رخ می دهد. بنابراین ، همانطور که می خواهید تاکتیک هایی را که می شناسید اجرا کنید ، همچنین در تلاش مداوم برای یادگیری چیزهای جدید هستید.

در غیر این صورت ، توجه به این موضوع و دستیابی به اهداف خود دشوار می شود. حتی در کانالهای بازاریابی که می دانید ، تغییرات با زمان اتفاق می افتند.

به عنوان مثال ، 17 سال پیش ، شما فقط باید درک کنید که چگونه ایمیل های انفجاری ارسال کنید تا یک بازاریاب ایمیل خوب باشید. با این حال ، امروز ، فقط برای دستیابی به آن ، نیاز به درک عمیق از توالی های ایمیل خودکار دارید.

با این حساب ، اگر در جریان روندهای مهم باشید و آنها را در مبارزات بازاریابی خود اعمال کنید ، همیشه به عنوان یک بازاریاب در ارتباط باشید.

با توجه به این موضوع ، در اینجا 6 تاکتیک اساسی برای کار بر روی:

1. ایجاد و طراحی محتوای بصری
با گذشت سالها ، محتوای تصویری محبوبیت زیادی یافته است. و اکنون به جایی رسیده است که توانایی شما در ایجاد محتوای بصری باید یک مهارت اساسی در بازاریابی باشد.

از این گذشته ، هنگامی که 54٪ از مصرف کنندگان انتظار فیلم از مارک ها را دارند ، پس شما باید این نوع محتوا را تولید کنید. به غیر از انتظارات مشتریان ، محتوای بصری می تواند به شما در ارائه پیام های بازاریابی خود به صورت مؤثر کمک کند.
حال اگر تنها محتوایی که تولید کرده اید قالب نوشتاری است ، این می تواند مانند یک کار دلهره آور به نظر برسد.
با این حال ، با تمرین با ابزارهای مربوطه می توانید به نتیجه برسید. به عنوان مثال ، Animoto ابزاری ساده است که الگویهایی را که می توانید برای ایجاد فیلم های بازاریابی استفاده کنید ، فراهم می کند.
به همین ترتیب ابزاری مانند Canva به شما امکان می دهد تصاویر را برای فعالیت های خود طراحی کنید. ابتدا می توانید تصاویر را برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

همچنین ، شما می توانید برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود تصاویر ایجاد کنید. برای کانال های اصلی رسانه های اجتماعی ، Canva الگوهای ایجاد تصاویر با اندازه های توصیه شده را ارائه می دهد.
با یادگیری نحوه ایجاد محتوای بصری ، انتقال پیام خود به مخاطبان آسانتر می شود.

2. بهینه سازی جستجوی صوتی
به عنوان یک روش راحت تر برای جستجو ، طبیعی است که جستجوی صوتی همچنان به رشد خود ادامه دهد. و با افزایش محبوبیت بلندگوهای هوشمند ، انتظار می رود این روند ادامه یابد. طبق گفته Voicebot.ai ، 66.4 میلیون بزرگسال آمریکایی از بلندگو هوشمند استفاده می کنند. این 1 از 4 بزرگسال آمریکایی است.
در حالی که زندگی جستجوگران آسانتر می شود ، این کار شما را به عنوان یک بازاریاب چالش برانگیز تر می کند. از آنجا که جستجوهای صوتی در مقایسه با جستجوهای تایپ شده دارای صفات متفاوتی هستند.

ابتدا ، نمایش داده های جستجوی صوتی طولانی تر هستند. دلیل این است که صحبت کردن با تلفن هوشمند خود راحت تر از تایپ کردن است.

با گفتن این نکته ، چه تاکتیکی برای بهبود شانس حضور در این جستجوها وجود دارد؟

کلمات کلیدی مکالمه ای بلند را پیدا کنید: وقتی افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند ، با تلفن های خود مکالمه می کنند. بنابراین به جای تایپ "خرید کفش نایک بوستون" ، آنها می توانند بگویند "کجا کفش های نایک را در بوستون بخریم."
پاسخ به سؤالات جستجوگرهای احتمالی: از آنجا که بسیاری از پرس و جوهای جستجوی صوتی به صورت سؤال بیان می شوند ، پاسخ دادن به این سؤالات احتمالی شانس شما برای رتبه بالا را افزایش می دهد. در اینجا مثالی آورده شده است.
با ترکیب بهینه سازی جستجوی صوتی در تلاش برای بازاریابی جستجوی خود ، می توانید تبدیل به تجارت خود را افزایش دهید.

3. ایجاد تبلیغات بومی
از آنجا که بازدید کنندگان وب سایت بیشتر از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند ، بازاریابان باید تکامل یابند. یک راه حل تبلیغات بومی است.

به عبارت ساده ، تبلیغات بومی تبلیغاتی است که به محتوای یک صفحه یا وب سایت شباهت دارد. با استفاده از آنها ، می توانید تبلیغات کمتری ایجاد کنید که احتمالاً نتایج شما را بهبود می بخشد.

با گذشت سالها ، این نوع آگهی در جستجوی تبلیغات PPC ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و توصیه های محتوا در وب سایت ها مؤثر بوده است. به عنوان مثال ، یک مطالعه توسط Sharethrough نشان داد که تبلیغات بومی در مقایسه با تبلیغات بنر دارای 9٪ افزایش میل به برند و 18٪ افزایش در خرید است.
در این مقاله کوتاه ، فقط یک مورد از Google Home ذکر شده است. آنچه پیدا خواهید کرد اینست که Google منافعی را که کاربران از Google Home به جای تبلیغ دستگاه خود تبلیغ می کنند ، تبلیغ می کند.

با یادگیری نحوه ایجاد تبلیغات بومی می توانید نتایج بازاریابی خود را بهبود بخشید.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: